Sunday, August 16, 2009

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KUALA TEMBELING


Tanggal 5/1/2003 adalah detik pertama aku mlngkah ke alam prsekolahan sekolah menngah..mule2 msuk terasa tkut jg,mklumlah bru abh drjah 6,maner tau ape2 lg..msuk2 sekolah mnngah mule2 yg aku terpkir adalh msti nt asyik kne buli jer..nmun pndangn aku jauh bbeza sekli,.di sekolah ini la aku mule mgnai erti cita2,impian,ketabahan,kesabaran,pergorbanan..aku berada di sekolah ini selame 5 tahun dri aku form 1 smpailah aku form 5..jd,segla tngkh laku dn perngai aku sume nye cikgu2 aku blh tau..aku berasa bngga berada di sekolah ini kerana sekolah ini mmpnyai guru-guru yang hebat2 yang pnh mendidik aku,klau tidak masakan aku bleh berada di institut perguruan skunk nie..aku PMR disnie dan aku jgk SPM disnie..jd sgle klmhan dan potnsi aku,ckgu aku blh agak..
skrg aku pun tk sgka bhwa suatu hri aku pula akn mjd seorg pendidik..berkat dri sume guru2 aku yg pnh mendidik aku telh bjy mhntar aku ke sebuah institut perguruan..nme2 guru ini la yg sntiasa brada dlm htie ku,ckg rohani,ckg sofi,ckg maziah,miss aida,ckgu idham,ckgu maiden,ustazah fauziah,ckgu roslamiyah,ustazah hamimah,ckgu norehan dan sume ckgu2 tembling yg pnh mnddik aku sehgga la aku bjy..INSYAALLAH.suatu saat ank murid mu ini pula akn mewarisi bdg pendidikn disuatu hari kelak..AMIN..

1 comment: