Saturday, November 7, 2009

............AKU HADIR DLM HIDUPMU...........

aku bgaikn tidk pcya yg aku dpt brtemu dn di beri peluang oleh si dia sekli lg utk terus bshbt dgnye..aku jg bersyukur kpd Tuhan kerana telh mgubah hati kecil aku utk terus mnerimanya..pd saat terakhir kami hmpir tpisah aku tidk dpt bygkn bgaimna ia mmpu mnempuhi khidupn ini..si dia telh khilngn insan yg pling di hrgai dlm hidupnye..aku cbe tertnye knper dia tdk mmdam terus aku dri kehidupnye..sedgkn aku dlu yg mykitkn htinye,nmun dia ttp teguh mnerima aku..rs serba salh kdg2 cbe myelubungi aku kerana dia tdk sperti perempuan yg len yg dpt mnerima aku kmbli sbgai temannya dgn seadanya walaupn htinye dia telh di sakiti olh aku selme ini..aku mrasa kn dia ini adalh insan yg istimewa dlm khidupn ku kerana sikapnye yg tidk sama dgn perempuan2 lain..kini aku cbe kmbli kpd nye seperti dlu..nmun,aku psti kpercyaanye terhdap diriku kian pudar kerana aku telh mykitkn htinye seblum ini..yg psti aku berasa bruntung kerana dia msh mengingti aku walaupn sekian lme kami tdk berhubng..dan aku bdoa agr si dia di beri pasangan yg secntik dgn akhlaknye agr kbhgiaan yg mnnti dirinye dpt di nikmati...insyaALLAH..

2 comments:

  1. encik sarudin.. btapa anda sungguh jiwang!!!..huh,,
    mslh besr da nie,,,,

    ReplyDelete
  2. tkd mslah pun bg aku...hahahahha...aku ttp dgn prinsip aku..huhuhu

    ReplyDelete